nagyajandek.hu
kis dolgok nagy szívvel...
30 408-2677
0 db termék a kosárban - ( 0 Ft )
Kedvencek
kosár
keresés

Súgó

Hogyan készíthetem el a kiválasztott ajándékot?

Az egyedi szöveg vagy fénykép kiválasztásánál töltse fel a kívánt szöveget vagy fényképet. Amennyiben fényképet tölt fel, akkor első lépésként tallózza be a számítógépéről a feltölteni kívánt fényképet. A kiválasztott ajándéktárgy mintájának megfelelően izlése szerint körbe vághatja a képet, majd kattintson a "Feltölt" gombra. Ekkor a körbevágott kép megjelenik a kis kék négyzetben. Amennyiben olyan ajándéktárgyat választ amely elkészítéséhez több kép is kell, akkor ezt a lépést ismételje meg annyiszor ahányszor szükséges. Miután ez megtörtént kattintson a "kosárba rakom" gombra.

Milyen képet töltsek fel?

Kérjük, hogy a lehető legjobb minőségű képet töltse fel. Amennyiben lehetséges a képek minimum 2000pixel és 300dpi-sek legyenek.  Ha a kép homályos a számítógép monitorján, akkor az a legyártott terméken is homályos lesz!!! Amennyiben úgy scanneli be a papír alapú fényképet kérjük, hogy a 300dpi-s scannelési beállítást válassza. Ha digitális fényképezőgéppel készített képet küld ügyeljen arra, hogy a digitális fényképezőgépen a legjobb felbontás és minőség legyen beállítva.

Világos, éles képeket töltsön fel, így a lehető legjobb minőséget kapja.

Van előnézeti kép?

Igen, van! Miután a termék a kosárba került kattintson a jobb felső sarokban lévő "kosár tartalma" linkre. Az előnézeti képek minden esetben itt találhatók. A webáruházban található ajándéktárgyak túlnyomó többségénél elérhető az előnézeti kép.

A feltöltött kép széleit nem látom az előnézeti képen! Miért?

Vannak olyan ajándéktárgyak, ahol a nyomtatás során kifutót kell használnunk, hogy biztosan fedésben legyenek az ajándéktárgy szélei. Ez azt jelenti, hogy plussz 2-3 milliméterrel nagyobb képet kell nyomtatnunk, mint a szükséges, hogy a fedés biztos legyen. Ilyen termékek lehetnek pl: puzzle, egérpad, mobiltok, kulcstartó, fotókristály stb.

Milyenek lesznek a betű- és keret színek?

A színek az RGB színskálán található színekkel egyeznek meg. Mivel azonban nem gyakori az átlag felhasználók körében a színhelyesen kalibrált monitor, ezért elképzelhetők árnyalatni eltérések az Ügyfél monitorán látott szín és az ajándéktárgyra került szín között. Ez nagyban függ attól, hogy otthon ki hogy állítja be a monitorát.

Milyen technológiával készülnek az ajándéktárgyak?

Az ajándéktárgyak túlnyomó többsége szublimációs eljárással készül, melyet napjaink legmodernebb emblémázási technológiái közé sorolnak, sokrétű alkalmazási területe és kíváló minősége miatt. Az eljárás során egy speciálisan átalakított nyomtatóval speciális papírra sepciális festékkel történik a nyomtatás. Ezt követően a megfelelő hőprés segítségével rápréseljük a képet az ajándéktárgyakra. Itt fontos megjegyeznünk, hogy kiváló minőségű európai festéket használunk az olcsó távol-keleti festékekkel szemben.
Ezen kívül homokfúvással is készülnek ajándéktárgyak. Például flaska, üvegpohár, üvegplakett...
Ennél az eljárásnál egy homokszóró kabinban egy nagyon finom homokkal kézzel visszük fel a kívánt szöveget vagy grafikát az ajándéktárgyra.

Ha olyan terméket szeretnék ami nem taklálható a kínálatban, akkor mit tudok tenni?

Kérjük, hogy e-mailben (info@nagyajandek.hu) röviden írja le elképzelését és csatolja a felhasználni kívánt képet vagy képeket. Ezután megvizsgáljuk, hogy a kérése teljesthető-e. Ezt követően e-mailben ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.

A kiválasztott ajándéktárgyból több mint 15 db-ot szeretnék rendelni. Lehet?

Természetesen nem csak 1-1 db legyártását vállaljuk. Amennyiben 15 db-nál több kellene egy adott ajándéktárgyból kérjük a rendelés előtt vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az info@nagyajandek.hu e-mail címen.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Webáruházunkban postai utánvéttel, paypallal vagy bannkártyás átutalással fizethet. A szállítási díjtételek a Szállítási információk menüpont alatt találhatók. A bankkártyás fizetés az OTP SimplePay webfelületén történik.

Mikor és hogyan vehetem át az elkészült fényképes ajándékot?

Az ajándéktárgyakat a rendelés leadása után a megadott címre (terméktől függően) 1-5 munkanapon belül MPL futárszolgálat  segítségével vagy FOXPOST csomagterminálba szállítjuk. Személyes átvételre nincs lehetőség.

Vissza mondhatom-e a rendelést?

Igen! A rendelést követő 1 órán belül még lemondható a rendelés.

Megszemélyesítés nélkül is rendelhetek ajándéktárgyat?

Nem! Nálunk csak megszemélyesített ajándéktárgyak rendelhetők.

Saját logómmal is készülhetnek ajándéktárgyak?

Igen! Természetesen az ajándéktárgyakra nem csak fényképek tehetők, hanem saját céges logók és feliratok is. Fontos, hogy a logót minden esetben vektoros formában kérjük. Amennyiben ilyen igény merül fel, kérjük, hogy e-mailben (info@nagyajandek.hu) vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.

Milyen számlát kapok?

A számlát elektronikus formában, a megrendelésben megadott e-mail címre küldjük.

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?

Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

FIZETÉS FOLYAMATA

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

 

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

 

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

 

Kártya jellegű hiba

  • A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
  • A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
  • A kártyahasználat tiltott.
  • A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
  • A kártya lejárt.

 

Számla jellegű hiba

  • Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
  • A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

 

Kapcsolati jellegű hiba

  • A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
  • A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

 

Technikai jellegű hiba

  • Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
  • Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

 

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.  

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Fel