Egyedi fényképes kispárna 8 képpel
-
Várható szállítás:Dec 28 - Jan 01
Egyedi fényképes kispárna 8 képpel
💕 Egyedi fényképes kispárna – LOVE kollázs 8 képpel
Töltsd meg otthonod szeretettel – szó szerint! 💖
Ez a LOVE feliratú, 8 fényképes kispárna tökéletes választás, ha egy igazán személyes, megható és dekoratív ajándékot keresel. A párna minden oldala az emlékekről szól: középen a “LOVE” felirat, körülötte pedig a legkedvesebb közös pillanatok, barátokkal, családdal vagy szerelmeddel.
Tökéletes ajándék születésnapra, évfordulóra, karácsonyra vagy Valentin-napra, de egyedi lakásdekorációként is megállja a helyét.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy az előnézeti kép illusztráció, az egyedileg varrott kispárna esetében a végleges terméknél a párna teljes felületét lefedi a grafika, ahogy az a termékfotón is látható.
Termékjellemzők
-
Méret: 38 × 38 cm
-
A huzat hátoldala fehér színű
-
A nyomat a huzat teljes felületén elérhető – varrás előtt készül
-
Béléssel együtt szállítjuk
-
8 saját fotóval nyomtatható, középen “LOVE” felirattal
MPL Futárszolgálat
- Házhozszállítás díja: 1.795 Ft
(A díj a csomag súlyától függően változhat. Részletek: Szállítási információk)
A csomagok előkészítése terméktől függően 2–5 munkanapot vesz igénybe, de munkatársaink mindig azon dolgoznak, hogy rendelésed a lehető leghamarabb eljusson hozzád.
A feladást követően az MPL jellemzően 1–2 munkanapon belül kézbesíti a csomagokat.
Utánvétel díja: 380 Ft
FOXPOST / Packeta csomagpont
- Szállítási díj: 990 Ft
(A-boxba, Z-boxba vagy Z-pontra történő kézbesítés esetén – Mi az a Z-box?)
A csomagok előkészítése terméktől függően 2–5 munkanapot igényel, de igyekszünk minden rendelést a lehető leggyorsabban elkészíteni és útnak indítani.
A FOXPOST kényelmes, gyors és rugalmas megoldást kínál: csomagodat bármikor, sorban állás nélkül átveheted a hozzád legközelebbi automatából.
Amint megérkezik a küldeményed, SMS-ben és e-mailben értesítést kapsz, majd 3 napig kényelmesen átveheted a számodra megfelelő időpontban.
Utánvétel díja: 380 Ft
🔗 Bővebb információ a szállítási módokról: Szállítási információk
Célunk, hogy az ajándéktárgyak pontosan olyanok legyen, amilyeneknek elképzelted.
A legjobb eredmény érdekében kérjük, hogy nagy felbontású, eredeti fényképeket tölts fel weboldalunkra – legalább 1080 × 1080 pixel méretben, tömörítés nélkül. Így a kép nagyobb méretben is tiszta és éles marad.
A nyomtatás minősége mindig a feltöltött fotók minőségétől függ. Ha nem vagy biztos benne, nagyíts rá a képre: ha homályos vagy pixeles, akkor valószínűleg nem alkalmas az ajándéktárgy gyártásához.
Javasoljuk, hogy a képeket JPEG formátumban mentsd el, mielőtt feltöltöd, így elkerülhetők a megjelenítési hibák.
Kérünk, ne közösségi médiáról vagy üzenetküldő appokból (Messenger, WhatsApp, Instagram) származó, tömörített képeket használj – ha lehet, az eredeti fájlokat kérd el e-mailben.
Ha kérdésed van a képek feltöltésével vagy a nyomat minőségével kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk szívesen segít – célunk, hogy teljesen elégedett legyél a végeredménnyel.
Gyakori Kérdések
Mennyi idő alatt kapom kézhez a rendelésem?
A rendelésedet a vásárlást követően, a megrendelt terméktől függően, de mindig a lehető leghamarabb – általában 2–4 munkanapon belül – elkészítjük, majd átadjuk a futárszolgálatnak. A futár ezután kiszállítja a csomagot a vásárláskor megadott címre. Kiemelt időszakokban, például karácsonykor vagy ballagáskor, a gyártási idő kis mértékben meghosszabbodhat.
A rendelés beküldése után szerkesztünk a fotókon?
A rendelés leadása után a szerkesztett fotókat már nem tudjuk módosítani, ezért kérünk, hogy csak olyan képeket használj, és úgy helyezd el őket, ahogyan a kész terméken is szeretnéd látni.
A rendelés leadás után van még lehetőségem módosítani azt?
Igen, a vásárlást követő 4 órán belül még van lehetőséged módosítani a rendelésedet. Ez idő alatt az alábbi változtatásokat tudjuk elvégezni:
- Fotó cseréje egy másikra
- Szöveg vagy idézet módosítása
Kapok előnézetet a termék elkészítése előtt?
Az interaktív szerkesztőnkben azonnal láthatod, hogyan néz majd ki a végleges terméked, így nincs szükség külön előnézet küldésére.
Ha az egyik feltöltött fotó alacsony felbontású, azt jelzitek nyomtatás előtt?
Igen, minden esetben ellenőrizzük a fotók minőségét a nyomtatás előtt. Ha bármelyik kép nem megfelelő, e-mailben jelezzük neked a rendeléshez megadott címen.
Mit tegyek, ha sérülten érkezik meg hozzám a rendelésem?
Sajnáljuk, ha a termék sérülten érkezett! Természetesen küldünk neked egy újat. Kérjük, írj nekünk az info@nagyajandek.hu címre, és ha lehetséges, mellékelj egy fotót a sérülésről is, hogy minél gyorsabban intézhessük a cserét.
Megillet az elállás joga egyedi termék rendelésénél?
Mivel minden termékünk egyedi megrendelésre készül – a te általad feltöltött fotóval, szöveggel vagy egyedi kéréssel –, ezért ezek a termékek személyre szabottak. Emiatt a jogszabály szerint az ilyen, kifejezetten neked készített termékekre nem vonatkozik az elállási jog, vagyis a termék legyártása után a megrendelést lemondani vagy a csomag átvételét megtagadni nem lehet. Bővebben lásd: ÁSZF